TITLjumpstory-download20200828-100844

Breaking the glass ceiling - Μια έρευνα για τη θέση των γυναικών στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα - Μέρος 2ο

Κατηγορίες: Diversity & Inclusion, Έρευνες, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Νέα

Σε συνέχεια της έρευνας με τίτλο "Breaking the glass ceiling", που πραγματοποιήθηκε το 2019 από την Vodafone Ελλάδας, το Women On Top και το Alba Graduate Business School, The American College of Greece, επανερχόμαστε με ένα σύντομο ερωτηματολόγιο προκειμένου να αφουγκραστούμε και να κατανοήσουμε τις ανάγκες των εργαζόμενων και άνεργων γυναικών στην Ελλάδα, τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζεται η επαγγελματική τους καθημερινότητα αλλά και οι μελλοντικές τους προοπτικές, κατά την περίοδο της έξαρσης και της αντιμετώπισης του COVID-19.

Στόχος μας, να εμπλουτίσουμε τα υπάρχοντα ευρήματα του “Breaking the glass ceiling” με νέα στοιχεία, που θα μας βοηθήσουν να προσδιορίσουμε, εκτός από τα προβλήματα, και τις λύσεις που μπορούν να δώσουν οι επιχειρήσεις για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Για να μας βοηθήσεις, μπορείς να συμπληρώσεις το σύντομο ερωτηματολόγιο που θα βρεις παρακάτω και, φυσικά, να το προωθήσεις σε φίλες, συναδέλφους ή γυναίκες από το ευρύτερο δίκτυό σου, έτσι ώστε να σχηματίσουμε μια όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστη εικόνα για τις συνθήκες που αντιμετωπίζουμε όλες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συγκεκριμένη έρευνα, μπορείς να απευθυνθείς στο info@womenontop.gr.