TITLPhoto by MART PRODUCTION

H Υβόννη Σπηλιοπούλου γεμίζει με επιμονή και όρεξη από τα σχόλια των πελατ(ρι)ών της!

Κατηγορίες: Νέα του WoT

Στη νέα στήλη του Women On Top Θάρρος & Αλήθεια θα βρεις απλές, καθημερινές, σύγχρονες ιστορίες των μεντόρων του δικτύου μας για να εμπνευστείς, να τολμήσεις και να ενδυναμωθείς, διαβάζοντας ένα μικρό κομμάτι της εμπειρίας τους.


Σε όποιο στάδιο της επαγγελματικής μας πορείας και αν βρισκόμαστε είναι σημαντικό να υπενθυμίζουμε στους εαυτούς μας πως δεν υπάρχει πορεία που είναι μόνο ανοδική: πάντα υπάρχουν εμπόδια που (θα) μας πηγαίνουν πίσω, αναπόφευκτες αποτυχίες που (θα) ρίχνουν -για λίγο, τουλάχιστον- το ηθικό, και προκλήσεις που φαντάζουν πολύ δύσκολες για να τις αντιμετωπίσουμε.

Η Υβόννη Σπηλιοπούλου, λοιπόν, Social Media Strategist, Copywriter, Brand & Web designer, μοιράζεται μαζί μας την εμπειρία της για να μας υπενθυμίσει πως κάθε αποτυχία μπορεί να σταθεί η αφορμή για να ακολουθήσουμε μια νέα κατεύθυνση στη ζωή μας, και πως υπάρχουν λύσεις ακόμη και για τις μεγαλύτερες προκλήσεις:

Ποια είναι μια αποτυχία σου που σε οδήγησε σε ένα νέο μονοπάτι;

Αποτυχία; Ουφ, πολλές! Όταν άρχισα να συνειδητοποιώ πως θέλω να αλλάξω κλάδο, αυτό φάνηκε και στην απόδοσή μου. Δεν το κατάλαβα αμέσως, αλλά όταν μου μίλησε ο manager μου, άρχισα και εγώ να συνειδητοποιώ πως πλέον έκανα μόνο ό,τι έπρεπε να κάνω για έχω μια αξιοπρεπή απόδοση. Τίποτα παραπάνω, όπως έκανα μέχρι τότε. Όταν βρήκα νέα δουλειά, πάλι στην Διαφήμιση (γιατί εκεί είχα προϋπηρεσία οπότε ήταν πιο εύκολο να βρω), άρχισα να καταλαβαίνω από νωρίς πως πλέον δεν είχα τόση υπομονή να λύνω προβλήματα στο συγκεκριμένο κλάδο, ούτε τόσο ενθουσιασμό για τα meetings με την ομάδα.

Παρόλο τον ενθουσιασμό της δημιουργικότητας, της ευελιξίας και της δυνατής αύξησης των εσόδων μου, χωρίς ταβάνι, ως ελεύθερη επαγγελματίας, ήταν (και κάποιες φορές ακόμα είναι) δύσκολο να αποδεχτώ πως κάποιοι μήνες θα είναι λιγότερο επικερδείς από άλλους.

Στο τέλος, η εταιρεία έκανε περικοπές και όλη η ομάδα σε διάφορα μέρη του κόσμου απολύθηκε. Αυτό, ενώ στην αρχή με άγχωσε απίστευτα, σκέφτηκα πως με βάση το ιστορικό μου, αν δε γινόταν αυτό δεν θα το έπαιρνα ποτέ απόφαση, οπότε το χρησιμοποίησα ως κινητήριο δύναμη για να ξεκινήσω το ταξίδι μου στο Copywriting, Brand & Web design! Έβαλα ένα επίπλαστο deadline στον εαυτό μου, μετά από το οποίο αν δεν έβλεπα καν ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες μου, θα επέστρεφα στη Διαφήμιση (με βαριά καρδιά) και θα το έχτιζα σιγά σιγά παράλληλα. Είμαι μέσα σε αυτό το deadline και έχω πολύ ενθαρρυντικές ενδείξεις! Όταν, δε, διαβάζω σχόλια των πελατών μου για τη δουλειά μου, γεμίζω με ακόμα περισσότερη επιμονή και όρεξη.

Ποια είναι μια πρόκληση που σε δυσκόλεψε αλλά την αντιμετώπισες, και πώς τα κατάφερες;

Μετά από 10+ χρόνια στο χώρο του Digital Advertising και έχοντας δουλέψει στα 3 μεγαλύτερα Media Agency groups παγκοσμίως, αποφάσισα να ξεκινήσω το μονοπάτι του ελεύθερου επαγγέλματος και μάλιστα από τη Διαφήμιση στο Copywriting, Brand & Web Design. Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να αποδεχτώ την αβεβαιότητα που έρχεται όσον αφορά τα έσοδά μου. Όσο ήμουν μισθωτή, ο μισθός μου ήξερα πως είναι σταθερός και μηνιαίος, σε σταθερή ημέρα του μήνα. Παρόλο τον ενθουσιασμό της δημιουργικότητας, της ευελιξίας και της δυνατής αύξησης των εσόδων μου, χωρίς ταβάνι, ήταν (και κάποιες φορές ακόμα είναι) δύσκολο να αποδεχτώ πως κάποιοι μήνες θα είναι λιγότερο επικερδείς από άλλους. Αυτό χρειαζόταν εσωτερική δουλειά ως προς τη διαχείριση του άγχους, σύνθεση κάποιων παθητικών εισοδημάτων μέσω της δουλειάς, δημιουργία μικρότερων οικονομικών προϊόντων που είναι πιο εύκολο να τα επιλέξει κάποιος/α αλλά και διείσδυση σε τομείς που το brand με το οποίο δουλεύω θα με χρειάζεται σε μηνιαία βάση (blog writing, social media management etc). Έτσι, κατάφερα (σταδιακά) να έχω μια σίγουρη οικονομική μηνιαία βάση, ώστε να νιώθω πιο ασφαλής!


Μάθε περισσότερα για τη δουλειά της Υβόννης εδώ.