Επιλογή Σελίδας

Το One Breath Mindfulness Center σε συνεργασία με το Women On Top προσφέρει για δεύτερη χρονιά δωρεάν θέσεις στο πρόγραμμα Μείωσης Άγχους μέσω Mindfulness. 

Αν είσαι άνεργη μητέρα και θέλεις να ανακαλύψεις νέους τρόπους για να μειώσεις το άγχος και τα συμπτώματα του στρες, να ανταποκριθείς καλύτερα στις προκλήσεις της ζωής και, παράλληλα, να βελτιώσεις τη σωματική σου υγεία, τη σχέση τον εαυτό σου και τους άλλους μέσα από ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο και παγκοσμίως καταξιωμένο εντατικό βιωματικό ομαδικό πρόγραμμα διάρκειας 8 εβδομάδων, τώρα είναι η ώρα.

Το πρόγραμμα Μείωσης Άγχους μέσω Mindfulness που υλοποιείται στην Ελλάδα από το πιστοποιημένο κέντρο One Breath Mindfulness Center, απευθύνεται σε όσες και όσους επιθυμούν να αντιμετωπίζουν πιο αποτελεσματικά το άγχος και το στρες, να βελτιώσουν τη σωματική και ψυχική τους υγεία και να διαχειρίζονται δύσκολα συναισθήματα και σκέψεις (για όλα τα οφέλη του προγράμματος δες εδώ) και τώρα έχετε την ευκαιρία, τρεις από εσάς, να το παρακολουθήσετε εντελώς δωρεάν!

Ο νέος κύκλος του προγράμματος ξεκινάει την Τρίτη 5/4 και μπορείς να κάνεις την αίτησή σου συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρεις εδώ μέχρι την Τρίτη 15/3, οπότε και θα ξεκινήσει η διαδικασία επιλογής!

Ορισμένες πρακτικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζεις:

  • Το πρόγραμμα αποτελείται από 8 εβδομαδιαίες online συναντήσεις διάρκειας 2.5 ωρών η καθεμία.
  • Στη διάρκεια του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί μια online συνάντηση πρακτικής σε σιωπή διάρκειας 8 ωρών.
  • Καθημερινή προσωπική πρακτική εξάσκηση διαλογισμού στο σπίτι διάρκειας 45 λεπτών.

Οι ημερομηνίες:

  • Δωρεάν ενημερωτική παρουσίαση: Τρίτη 22/03/2022, 19:00-21:30 μέσω Zoom
  • 8 Εβδομαδιαίες συναντήσεις: κάθε Τρίτη, 05/04 – 31/05/2022, 19:00-21:30 μέσω Zoom
  • Ολοήμερη online συνάντηση: 22/05/2022, 9:00-16:30 μέσω Zoom

Οι εντυπώσεις μίας από τις περσινές συμμετέχουσες που κέρδισε την υποτροφία.

Το MBSR με βοήθησε να θυμηθώ και να κάνω το αυτονόητο: να μπορώ να μείνω με τις σκέψεις μου, με το σώμα μου, χωρίς άγχος, θυμό και φόβο. Μετά από το θέμα υγείας που αντιμετώπισα αυτό είχε γίνει πιο απαιτητικό. Τώρα πια, ακόμα και όταν υπάρχει σωματική ανησυχία μπορώ να την αφουγκράζομαι χωρίς πανικό. Όταν υπάρχει σύγχυση μπορώ και παίρνω μια ανάσα. Παρατηρώ τη ζωή μου όπως είναι.
Νιώθω ευγνωμοσύνη για αυτόν το νέο θαυμαστό κόσμο που φανερώθηκε μπροστά μου. Ξανά.
Ευχαριστώ πολύ Μυρτώ για όλη τη διαδρομή, αλλά κυρίως γιατί νιώθω ότι είσαι πάντα δίπλα μου.

Έλενα Κ.