TITL109

EWOB & WoT: Πώς θα χτίσεις το διαδικτυακό σου brand και γιατί έχει τόση σημασία;

Κατηγορίες: Νέα, Συνεργασίες, Ψηφιακές Δεξιότητες

Την Τετάρτη 25/1 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η δεύτερη κοινή εκδήλωση του European Women On Boards και του Women On Top, με την υποστήριξη της Accenture.


Η θεματική της δεύτερης συνάντησης «How to Build an Online Brand & Presence and Why It Is Important» αφορούσε στη δημιουργία του διαδικτυακού μας brand και της σημασίας του. Οι συμμετέχουσες είχαν την ευκαιρία να μάθουν καλές πρακτικές και εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου και αποτελεσματικού προφίλ στο LinkedΙn, να ακούσουν χρήσιμες συμβουλές από επαγγελματίες με επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία, και να λύσουν οποιαδήποτε απορία έχουν για το πώς θα χτίσουν το brand που χρειάζονται για την επίτευξη των επαγγελματικών τους στόχων, ειδικά όταν αυτοί αφορούν την ανέλιξη σε θέσεις ηγεσίας.

Η Ani Filipova, Founder & Change Advisory, παρουσίασε καλές πρακτικές για τη δημιουργίας ενός LinkedIn προφίλ, μοιράστηκε τη δική της πολύτιμη εμπειρία, τα do’s & dont’s και τα οφέλη που μπορεί να μας προσφέρει επαγγελματικά μια ολοκληρωμένη και ενεργή παρουσία στο LinkedIn.

Στη συνέχεια, ακολούθησε συζήτηση μεταξύ των Μυλαίδη Στούμπου, Regional Director στην Microsoft, Ρούλη Χριστοπούλου, Head of Corporate Responsibility της Alpha Bank, Μίνα Μπιράκου, Content Director στην 24media και Ani Filipova, Founder, Change Advisory, με συντονίστρια την Πηνελόπη Θεοδωρακάκου, Συνιδρύτρια του Women On Top. Κάθε μία από τις ομιλήτριες προσέφερε τη δική της οπτική γύρω από την παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και μοιράστηκε συμβουλές και μαθήματα που έχει αποκομίσει από τη δική της πορεία στη δημιουργία και διατήρηση μιας επιτυχημένης διαδικτυακής παρουσίας.

Στο τέλος, η συζήτηση άνοιξε προς το κοινό με τις ερωτήσεις των συμμετεχουσών να φωτίζουν ακόμα περισσότερο η σημασία δημιουργίας μιας διαδικτυακής ταυτότητας καθώς και επιμέρους πτυχές και εμπόδια που μπορεί να δυσκολεύουν την προσπάθεια αυτή.


Σχετικά με το European Women On Boards
To EWOB είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που έχει δημιουργηθεί για να προωθήσει την έμφυλη ισότητα και ποικιλομορφία στην εταιρική ηγεσία, σε όλη την Ευρώπη. Μέσα από τις διακρατικές ανταλλαγές και τη δικτύωση, το EWOB έχει ως αποστολή του να δημιουργήσει μια δεξαμενή 1000 γυναικών που είναι έτοιμες να αναλάβουν θέσεις στο C-suite ή στο Διοικητικό Συμβούλιο επιχειρήσεων και οργανισμών. Επίσης, παράγει έρευνα και αναφορές που δίνουν την πλήρη εικόνα των συνθηκών έμφυλης ισότητας που επικρατούν σε περισσότερες από 600 εισηγμένες εταιρείες στην Ευρώπη και τεκμηριώνουν την ανάγκη για μεγαλύτερη εκπροσώπηση των γυναικών σε θέσεις λήψης αποφάσεων. Συνεισφέρει ενεργά στη διαμόρφωση των ευρωπαϊκών πολιτικών για την έμφυλη ισότητα στις επιχειρήσεις και χτίζει συνεργασίες με οργανισμούς που μοιράζονται τη φιλοσοφία του σε όλη την Ευρώπη, και όχι μόνο. Στόχος των συνεργασιών αυτών είναι να επιταχυνθεί η αλλαγή, σε εθνικό επίπεδο, και να δημιουργηθεί μια συμπεριληπτική κοινότητα ηγετιδών από όλη την Ευρώπη.

Σχετικά με το Women On Top
Το Women On Top είναι ένας οργανισμός με στόχο την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην εργασία. Ιδρύθηκε το 2012 και από τότε έχει δημιουργήσει και παρακολουθήσει πάνω από 1500 συνεργασίες mentoring και έχει εκπαιδεύσει πάνω από 2300 άνεργες, μισθωτές και αυτοαπασχολούμενες γυναίκες σε σεμινάρια επαγγελματικής ανάπτυξης, προσφέροντας ταυτόχρονα και δημιουργική απασχόληση στα παιδιά όσων από αυτές είναι μητέρες. Μέσα από την πρωτοβουλία Women On Top in Business, παρέχει εκπαίδευση, συμβουλευτική και υπηρεσίες διαχείρισης έργου σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που επιθυμούν να κάνουν πράξη την ισότιμη εκπροσώπηση των γυναικών στην αγορά εργασίας, μέσα από την ενίσχυση της ποικιλομορφίας και της ισορροπίας επαγγελματικής/προσωπικής ζωής για τους εργαζομένους τους. Τέλος, έχει αναπτύξει μία ευρεία πλατφόρμα επικοινωνίας και παραγωγής περιεχομένου, με στόχο το χτίσιμο δυναμικών κοινοτήτων γύρω από το στόχο της έμφυλης ισότητας, την προώθηση θετικών και ισχυρών γυναικείων προτύπων, αλλά και την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινού και των δομών λήψης αποφάσεων για τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν, ακόμα και σήμερα, οι γυναίκες στην ισότιμη συμμετοχή τους στη δημόσια ζωή.