TITLSustainability_Report_partB_finGR

Κλιματική αλλαγή & έμφυλη ισότητα στη Μεσόγειο και την Ελλάδα | Μέρος 2ο

Tο Women On Top, σε συνεργασία με το SUSTAINABLEWE και την qed, και με την υποστήριξη των ΔΕΗ, Henkel, Όμιλος Sani/Ikos, Quest, Lush Fund και MedWomen Fund, υλοποίησε το β’ μέρος της μελέτης του σχετικά με τις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης στη ζωή των γυναικών στην Ελλάδα αλλά και τον ρόλο των γυναικών στο σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών βιωσιμότητας.

TITLSustainability_Report_F_page-0001

Κλιματική αλλαγή & έμφυλη ισότητα στη Μεσόγειο και την Ελλάδα | Μέρος 1ο

Tα αποτελέσματα του α’ μέρους της έρευνας «Κλιματική αλλαγή και έμφυλη ισότητα στη Μεσόγειο και την Ελλάδα», μιας πρωτοβουλίας του Women On Top που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την SUSTAINABLEWE και τη συνδρομή ερευνητών και ερευνητριών του ΕΚεΠεΚ του Παντείου Πανεπιστημίου.

TITLFinLit_Report_Mathimata oikonomias_ereuna gia xrimatoikonomiko alfavitismo gunaikwn_page-0001

Μαθήματα οικονομίας: Μία έρευνα για τον Χρηματοοικονομικό Αλφαβητισμό των Γυναικών

Στην έρευνα αυτή, που πραγματοποιήθηκε από το Women On Top και την
αθηΝΕΑ, σε συνεργασία με την qed και με τη χρηματοδότηση της
Παπαστράτος/PMI, θελήσαμε να διερευνήσουμε κατά πόσο οι γυναίκες στην
Ελλάδα είναι σε θέση να διαχειριστούν το οικονομικό τους παρόν και να πάρουν οικονομικές αποφάσεις που θα συμβάλουν στην ευημερία τη δική τους, των οικογενειών τους και της κοινωνίας μας στο μέλλον.

TITLIsotita-Simperilipsi_Mathimata apo norway and island DF_page-0001

Μαθήματα από τη Νορβηγία και την Ισλανδία για την ισότητα στις επιχειρήσεις

Ο οδηγός απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών και ιδιαίτερα σε όσους και όσες κατέχουν θέσεις (μικρής ή μεγάλης) ευθύνης, έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν τις πολιτικές και την κουλτούρα των εταιρειών στις οποίες εργάζονται ή/και υλοποιούν σχέδια ισότητας, πολιτικές διαφορετικότητας και συμπερίληψης και θετικές δράσεις που αποσκοπούν στην ενδυνάμωση των γυναικών ή άλλων υποεκπροσωπούμενων ομάδων.

ALTΣχολείο χωρίς στερεότυπα

“Σχολείο χωρίς στερεότυπα”: πού βρισκόμαστε σήμερα;

Έρευνα για να αφουγκραστούμε και να κατανοήσουμε τις ανάγκες των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, καθώς και των συμβούλων ΣΕΠ, σε θέματα που σχετίζονται με την ένταξη της διάστασης της έμφυλης ισότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία, στο πλαίσιο του έργου “Σχολείο χωρίς Στερεότυπα”.